woensdag 22 augustus 2012

sunset proof ooglook

Zonsondergang, we willen het altijd samen mee maken met onze geliefdes! Een eerste date? En niet bij het stand? Tijd om de zonsondergang ergens anders naar toe te brengen; jawel, op de ogen!

 Eerst is het tijd om wat oogschaduwbasis aan te brengen. Ik gebruik de oogschaduwbasis van essence (i love stage collectie)
 Begin met een gele oogschaduw. Ik gebruik een duo palette van new york colours die samen zit met een oranje kleur.
 Breng deze aan, aan de binnenkant van je ooghoek en op het eerste deel van je ooglid. Ja, dit ziet er nu nog gek uit!
 Nu pak ik de linker kleur bovenin, deze kleur is een hele licht gele kleur en deze breng ik overlopend aan tot het midden van mijn ooglid
 zo dus! dit blend ik zodat je geen lijntjes meer ziet.
 Vervolgens pak ik de oranje kleur uit het duo palette en deze breng ik aan, aan het uiteinde van mijn ooglid
 Even blenden om het een geheel te maken..

 Nu voeg ik een koper/bruin met een oranje tint aan in de arcadeboog (zie de kleur rechts van de oranje kleur in het palette)
 Ik voeg de hele licht gele kleur aan onder mijn wenkbrauw
 Deze bled ik same tot een geheel
 Nu smeer ik nog een likje mascara op..
Tadaa!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten