woensdag 22 augustus 2012

blue riff ooglook

Het is zomer, en zo is iedereen wel een keer naar het strand geweest! Zo niet, dan wel het zwembad! En anders ehh.. de lucht gezien! Deze ooglook is kallendblauw, echt een eyecatcher aan het eind van deze zomer!

oog met alleen een beetje mascara van vanochtend!

zorg ervoor dat je ooglid lekker schoon is, dat voorkomt dat de makeup gaat ophopen en dat je zweetoogleden(?) krijgt!

Gebruik altijd voor je oogschaduw op doet oogschaduwbasis. Ik gebruik eentje van essence van de I LOVE STAGE collectie!

vergeet niet ook een klein beetje onder de onderste wimperrand te smeren!

Begin met een highlighter. Ik gebruik een hele lichtgele kleur uit  het palette van sleek.

dit breng ik aan onder mijn wenkbrauw

en in mijn binnenste ooghoek

gebruik een felblauwe kleur met glittertjes

breng deze aan op het bewegend ooglid

zo dus! pas op dat je het niet te hoog smeert, maar de arcadeboog vrij houd voor een andere kleur

Nu pak ik een turquase kleur met een kleine blending brush

deze kleur blend ik met het blauw mee in de arcadeboog

nog wat blenden met een grote kwast..

nu pak ik een lichtblauw

deze veeg ik hoger in de arcadeboog en laat ik samen komen met de highlighter onder de wenkbrauw

weer een beetje blenden, en opnieuw weer de blauwe kleur aanbrengen op het bewegend ooglid

pak nu een donkerblauwe kleur

breng hiermee een lijntje aan boven de wimperrand


Onder mijn wimpers breng ik een paarse kleur aan

ik voeg nog wat mascara en oogpotlood toe

klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten