maandag 27 augustus 2012

shy flamingo


Flamingo's zijn roze, de lipstick is rood met een peachy achtige ondertoon. Betekend dat dat flamingo's rode wangetjes krijgen van het blozen?
De naam is leuk, maar ik zou deze kleur niet betrekken tot een famingo. De kleur is peachy met glitters. Deze lipstick is ook van de Ultimate Shine collectie van Catrice! Voor een kleine vier euro te koop bij de kruidvat. 
110 Shy Flamingo


De zilveren hulsen zijn makkelijk te onderscheiden van de zwarte van Catrice. Zo zie je dus of je een glimmende of zonder shine in je handen pakt wanneer je een lipstick zoekt! De altijd sjieke hulzen van Catrice lipsticks voelen stevig en liggen prettig in de hand.
Im so sorry! Dit is niet een nette foto, maar ik wilde de kleur met mijn tanden vergelijken. Ik heb het gevoel alsof deze kleur mijn tanden wat frisser laten lijken! (op de lipstick vlek na, oei oei oei!)
Deze lipstick is een opvallende, maar geen felle kleur. Past leuk bij abricoosachtige blushes en groene ogen. (ooglook?). Ook zou ik deze kleur sneller dragen met een neutrale ooglook! Deze lipstick trekt nauwelijks in de lijntjes! you rock!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten