dinsdag 28 augustus 2012

Garnier bb cream 2

Nadat er aantallen negatieve berichten kwamen over de Garnier bb cream komt Garnier uit met een bb cream 2. Deze belooft wel góed te zijn voor de huid, te matteren een niet te vergeten: te dekken als een foundation! Tijd om dit product eens onder de loep te nemen!
 Druppeltje op mijn hand, wat gauw uitloopt. Dat betekend dat deze bbcream erg vloeibaar is en daardoor fijn uit zal smeren, maar minder zuinig in gebruik zijn.
 Gelukkig zit er in de bbcream 40ml en dat is best wel wat voor een foundation! De bb cream kost €9,99 en is te koop bij de drogist.

Een luxe elegante verpakking, daar hou ik van!
Mijn gezicht met niets op!
Deze bbcream is net een tint te licht, daardoor zit het er een beetje spooky uit. Gelukkig is Garnier deze keer met twee tinten uit gekomen en ga ik deze jullie ook even laten zien!


Dit ziet er al iets beter uit! Ik heb de donkere kleur over de lichte kleur gedaan, omdat ik anders bang was dat de kleur totaal een te donkere kleur zou zijn. Deze kleur kan ik echter makkelijk in zijn geheel als enige bbcream kleur aanbrengen. Dat past goed bij mijn huidskleur. Deze foundation voelt luchtig, als een dagcrème met een tintje en dekt mooi! Ik ben trots op garnier :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten