dinsdag 28 augustus 2012

review: Essence Natural Cover moisturizer


Essence Natural Cover Moisturizer

Deze moisturizer beloofd de volgende dingen:
- Lichte dekking in light en medium verkrijgbaar
- matteerd de glimmende huid
- vochtinbrengend en calmerend

50 ml voor 1,99 euro


 Mijn gezicht zonder make-up, niets, nothing, noppes! Ik heb een aantal sproetjes en lichte puistjes, daarmee  kan ik goed vergelijken hoe veel dekking een product heeft!


 Sorry dat de foto zo laag is afgesneden, waardoor mijn hoofd vanaf mijn wenkbrauwen verdwenen is.. oepsie! Verder kan je het verschil hier heel duidelijk zien. Mijn huid is licher en vele malen minder glimmend. Het dekt niet alle sproetjes en puistjes, maar wel voor een deel. Voor zo weinig geld een goed product dus! Ik heb de donkerdere kleur nog niet in de schappen zien liggen, maar wanneer ik deze tegen kom is dat denk ik een betere kleur voor mijn huid.



 nog even hoe het er uit ziet op mijn hand, echt als een foundation. Toch is het duidelijk een getinte dagcrème, maar het product beloofd wat en komt het na, that's what we like!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten