vrijdag 24 augustus 2012

favoriete sieraden!

Detail hier, detail daar, sieraden zijn onmisbaar! Voor mij zijn sieraden een must. Ik zou niet zonder kunnen! Sterker nog, soms zwem ik er zelfs mee. Het maakt alles net een tintje luxer en geeft een elegant gevoel. Kijk mee naar mijn favoriete sieraden die ik (bijna) elke dag draag! Vandaag laat ik jullie de gouden kant van mijn sieraden zien..
 goud met strikje, van de h&m
 'snor' detail ketting, van de Sascha


 Ketting met hartjes detail, van de Claires


 Hartje met 'love' opdruk, wit met goud. Va de Claires.



 Mijn opvallede veerhagers! Blauw met goud, h&m.

 blauw met wit gestreept, deze draag ik met dezelfde print truitjes. Kruidvat.


 Last but not least! Mijn veer ketting met gouden blad-details en leren hangdraad



Geen opmerkingen:

Een reactie posten