maandag 27 augustus 2012

Barbie roze of classic roze?

Hi guys! Vandaag bekijk ik de 130 frozen roze van Catrice, uit de Ultimate Colour collectie!
De kleur lijkt roze met een nude ondertoon.

 De huls van de lipstick is zoals altijd sjiek en voelt lekker stevig aan
De stikker die de kleur laat zien, deze komt goed overeen met de kleur van de lipstick. Soms wil dit nog wel eens iets afwijken!

 Dit is de kleur op mijn lippen! Een mooie zachte roze kleur, die niet (nauwelijks) in de lijntjes trekt.


 Ik ben altijd bang dat mijn tanden erg geel lijken bij deze kleuren lipstick, maar het valt mee!
 In de zon


 Full face!
 Ik ben blij met deze lipkleur! Het past goed bij mijn huid, staat niet barbieroze maar echt classy! Ik zou bij deze kleur lipstick wel mijn ooglook naturel houden, en ik zou oranje blush vermijden. Op de foto heb ik een peachy blush op, maar de volgende keer zou ik een shimmery blush met een koele ondertoon pakken. Deze frozen roze komt bij mij in mijn dagelijkste stash!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten