zondag 29 december 2013

Ik ben weer terug!


Maanden lang bleef ik maar dromen over het beautybloggen. Want wat vind ik het leuk! Maar het kwam er de vorige keer niet van omdat ik het totaal niet kon combineren met school. Deze keer heb ik naast mijn parttime baan heel veel tijd om energie te steken in mijn blog! Er zullen ongeveer drie artikelen per week online komen. Half januari start ik ook met het maken van video's. Ik heb nog het een en ander apparatuur nodig! Ik heb er heel veel zin in en kan niet wachten om mooie posts online te publiceren. Op dit moment ben ik mijn 'to do' boekje aan het volkladden met tig ideeën over artikelen. Spannend! 
Alvast veel plezier met het lezen van mijn blog. Er zullen langzamerhand steeds meer veranderingen plaats vinden. (vormgeving van mijn site etc.) 
Bedankt voor het lezen!
Liefs,
Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten