vrijdag 26 oktober 2012

Hema repair&grow stimulator

 Toen ik laatst voor de schappen stond, zag ik deze nagellakjes in doosjes. Ik was nieuwschierig!
 Gebruik: dagelijks aanbrengen op schone ongelakte nagels en in laten trekken. Voor optimaal resultaat langere tijd gebruiken.
(en ingrediënten)




 dit zijn mijn nagels nu
 niet exteem kort, maar ze zijn gewoon niet netjes.Daar wil ik wel verandering in brengen!

Hier heb ik de nagellak aangebracht.
TIP! De nagellak droogt niet op. Deze trekt in. Als je van jezelf dus niet zulke droge nagels hebt blijft dit goedje een tijdje op je nagels liggen. Ik laat het vijf minuten intrekken en veeg het daarna er af met een wattenschijfje. Ik her haal het elke dag en laat jullie komende tijd foto's zien met het effect!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten