donderdag 13 september 2012

action producten, het blijft altijd de vraag

Natuurlijk willen we allemaal zo goedkoop mogelijk. Maar tot hoe ver gaan we? En als essence het kan, zou action het ook kunnen? Deze budgedproofproducten van de action zijn allemaal minder dan twee euro en ik ga ze voor jullie testen!






 foundation



 oogschaduw
 oogpotloden



 schattige lipbalm
 Mijn gezicht zonder make-up

 Mijn wang zonder make-up
 hier heb ik de foundation van de action aagebracht. Deze geeft echt een beetje dekking, maar het blijft een poeder. Veel zal het dus niet worden.


 nadeel, de poeder (je kunt het niet zien op de foto's) glimt een beetje. Als of er een zilvere waas achter blijft.  hmm..


 Hier heb ik de oogschaduw aangebracht, het oogpotlood en een mascara van de action.
 Zoals je kunt zien lijkt het net één waas. jammer! Ik had jullie graag willen vertellen hoe goed deze ooschaduw was..

 ik heb de lichte kleur op mijn wenkbrauwbot aangebracht en in mijn binnenste ooghoek. licht bruine kleur over mijn ooglid, donker bruine kleur in mn crease en de koperkleur als soort eyeliner langs de wimpers. deze kleur is het meest gepigmenteerd.


 Ik had echt gehoopt dat ik kon zeggen dat je deze producten echt zou moeten kopen.. maar het enige wat wel werkt zoals het hoort is dan toch het oogpotlood. Wel is deze erg hard en trek je daarmee moeilijk een lijntje boven je ogen. Verder is de foundation niet dekkend, en zit er weinig pigmentatie in de producten. En terecht, ze kosten ook bijna allemaal één of een ruime één euro. Als je nou echt weinig te besteden hebt, kun je hier wel mee gaan spelen!
 Ik heb dezelfde look gemaakt met duurdere producten. Nu kan je het verschil goed zien! Het is vooral de dekking die het af maakt

 Helaas, ik kan niet met trots zeggen dat ik blij ben met de producten. Maar ach, daarom test ik ze ook! ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten